Start
images/1.jpg

W bieżącym roku szkolnym uczniowie klasy 2c realizują projekt edukacyjny pod tytułem "Kodowanie - super sprawa, to ruch, nauka i zabawa".

W pierwszym półroczu podstawową pomocą na zajęciach była mata do kodowania, kolorowe kubeczki oraz materiały "Kodowanie na dywanie". Zabawy z kubeczkami na macie służyły do zorganizowania różnego rodzaju aktywności: memory, sudoku, a także do tworzenia kodów z warunkami, algorytmów.
Dzięki zabawom z kodowania uczniowie rozwijali kreatywne i logiczne myślenie, ćwiczyli współpracę w grupie i przygotowywali się do nauki programowania. Dzięki wykonywanym zadaniom nauka stała się prostsza i bardziej interesująca, poznawana w zabawie oraz we współpracy z kolegami.

W styczniu uczniowie klasy 2c rozpoczęli drugą część projektu czyli zajęcia związane z budową i obsługą ozobota. Ten mały robot zabrał dzieci w niesamowitą przygodę rysowania, rozwiązywania problemów i pracy grupowej. Za pomocą kolorowych kodów (na razie na kartce papieru) dzieci programują zadania, które wykonuje robot.
Na razie to początki ich zabaw ozobotem. Ciąg dalszy zajęć w drugim półroczu.